A New Beginning!

Hej sötnosar! Nu har jag kommit igång igen! Med en helt ny blogg också!
Jag skyller alltid bort mig på att jag inte hinner uppdatera och sånt, men det ska fixa sig nu!
Så nu startade jag en helt ny blogg för den andra gick så segt & den var tråkig! Så ska fixa till denna bloggen
gjorde bara en snabbis design på paint eftersom jag ej har photoshop längre... Så får be en kompis till mig
som sa att hon kunde ordna den :) så blir det suuuper!
Ni får gärna slänga in en kommentar om vad ni vill ha med i min blogg med, att veta vad jag gör om dagarna
bara är nog inte speciellt intreserande. Har jag fel eller rätt?
så kommentera gärna , så lovar jag er att uppdatare mycket oftare. Roligt med nya läsare med.

Puss till er som läste min förra blogg, hoppas ni stannar.



Kommentarer
Postat av: baby

Kul att du har börjat blogga igen :D keep up the good work!!!

2009-05-25 @ 22:31:27
URL: http://babylicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du ha en snygg design?

fixa photoshop det är värt priset!

Inte för att din är ful rätt hyffsad för att vara gjorrd i paint. :)

2009-05-26 @ 11:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0