Affär?????

TjaTja i'm back again :) soft dag, fast fete ont i halsen! ackak, inte så sköönt kan jag ju berätta :). Aja
vatt hos Alex , kollat film, duschat, snackat, träffat cilla & bella, Ica, köpte glass haha köpte fan tre var! MUMMS!
Vi är fetton :D ! yeah sen har vi bara suttit vid datorn och kollat på fetton som dansar på studsmattan hahaha sjukt kul!
Plattat håret nu testat ny frisyr haha får se om de håller sig tills imon & inte blir knullruffs haha inte så nice.
Men imon ska jag nog till skolan det är ju Fredag så blir lugn dag ;D yeppyepp. & sen är det helg som är sjukt efterlängtad! Fast ska ta det lugnt i helgen eftesom jag har Halsfluss så blir inget festande för mig :p haha..
Ska jobba på Lördag -.- fett lamt men gör det för cashen så ! Måste ha pengar så ja kan köpa mitt löööshår :)!
Kommer bli as nice!!! Får hoppas det hinner komma tills skolavslutningen bara!
Men nu ska jag ta & käka lite goodis med Alex & sätta på en film! puss så länge .

Just ja! Om ni vet någon bra affär - där det finns fina klänningar TELL ME! För börjar få lite panik nu ;p
Inte hittat någon till skolavslutningen ännu ackack, så säg gärna till mig om ni vet, pusspuss.

/ vicccciii.  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0