En syster är aldrig för mycket. <3



Det bästa jag vet - mitt allt - Är min syster !

Vi är inte syskon på riktigt, men so what? För mig är hon som en riktig syster and I love her!
Nu bor vi inte tillsammans längre and it´s killing me, hon är mitt allt mitt bästa. Bästa Lillsyrran du kan tänka dig.
Hon är som en andra halva & jag kommer aldrig glömma dig sis! You're my everything no matter what. Och
jag saknar dig mer och mer för varje dag. Ditt underbara skratt, din humor, så jävla pratglad så det finns inte!
Du är underbar & folk som tycker du inte är det ska knipa igen sin käft för det är du! Och gå inte runt och tro annat.
För du är verkligen det, älskad av dem bästa hatad av dem sämsta.

sis i love u .

Kommentarer
Postat av: anika

Fan va sött :'). Har också en plastsyrra och hon är mitt allt :P vi är som syskon :D:D <3

2009-05-28 @ 20:19:36
Postat av: Anonym

LOL

2009-05-28 @ 20:20:00
Postat av: Veronica

systrar är alltid kul attt ha :P själv har jag tre stycken ;D

2009-05-30 @ 18:50:39
URL: http://veronicaapelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0