Kort dagh.

Hejhej nu är jag här igen! Hemma från skolan hade sån hälsodag idag eller okej DEM har fortfarande det. Men
jag stack hem för pallade inte stanna kvar. Skit ont i ryggen har jag med :S hade så limbo idag med så det blev ju inte bättre jävla skit. Får nog ta och kolla upp vad som e fel.. Menmen nu har jag tid och skriva här i stället!
Slänger in lite bilder sedan, på mina nya tröjor :) som jag fick av mammsen. Loveit!
Men nu ringde Bella och frågade om jag ville hänga med till eurostop så jag får köra och möta henne nu
så det fick bara bli ett kort inlägg då ackack, aja men jag lovar skriver när jag kommer hem, ha det fint!


Puss på er söta läsare!



Mohah låt texten på bilden tala för sig själv. Give me a boyfriend someone, give me loooove!


Kommentarer
Postat av: anonym snygging

ta mig här och nu :$

2009-05-26 @ 14:33:24
Postat av: sanja

du är en skönhet

2009-05-26 @ 14:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0