my lips , like sugar.

hallå alla sötnosar! Hur är det med er idag da? :) Med mig är det as bra! hihi ba lite ont i magen men man överlever.
Dagen har kännts rätt segt tycker ja ... Men nu är det helg & det är ju alltid skönt! Slippa skolan, men den är snart över den med :D! Wiho exakt två veckor kvar idag sen BYEBYE östergård :) ! Ska bli sjukt skönt.
Sommarlovet kommer bli skit nice! 09 förfan :) Med fester och hela skiten. Även daftö ;) ska bli traditioner att åka dit varje sommar mohaha :) var där 2008 , ett slags campingställe som kryllar av killar haha. Man hittade ju sig en pojkvän där förra året :) även fast det inte höll :p huhu. AJA ! ska sluta tjabba & slänga in lite bilder,
tänkte göra ett videoinlägg lite senare vad säger ni om det ;)?

PUSs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du la aldrig in bilder :P ?

2009-05-29 @ 17:56:36
Postat av: johan

hej:) adda min msn:) jag har bild där :) måste få prata med dig hihih [email protected]

2009-07-22 @ 00:21:30
Postat av: johan

hej:) adda min msn:) jag har bild där :) måste få prata med dig hihih [email protected]

2009-07-22 @ 00:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0