shulilulu

shulululu som baske säger! Haha jeye I'm back on track.. Vatt ute en stund med alex & typ gjort ... ingenting?
aa precis ingenting ba snackat om allt typ.. om oss.. och skit.. orka inte ta de , men värkar som de inte kommer funka..
Som vanligt. Men det beror inte på honom det beror på mig. Jag är cp! När jag väl hittat någon förstör jag bara det...
och NEJ vi var aldrig tillsammans. Men säger bara fuck allting! Ingenting klarar jag av längre, kan inte hantera allt skit mera. Säger bara HEJDÅ. Eller det är orden jag vill säga, orkar inte med skiten. Och vad fick man inte reda på för någon timma sedan?... Jo att vi ska flytta. Men ska flytta med min pappa denna gången eftersom han ska flytta tsm me sin tjej...
Och hennes barn ah jag pallar inte! Precis lämnat dem som betyder mest och nu börjas det om fast med pappa denna gången. Och kan ju säga att vi kommer inte överäns... TÄNKER FAN HELLER FLYTTA IHOP MED DEM! Efter sommaren
lämnar jag HALMSTAD FÖR GOTT! Vill inte lämna alla här men fuck allting här, ni får gärna flytta med mig haha.
aja så äre....

Nu måste jag plugga haha skrev ju innan att jag skulle göra det men jag gjorde aldrig det xD och
om jag ska va helt ärlig kommer jag nog inte göra det nu häller.. haha ja e så dååålig :)!
Bli inte som mig ni där ute ;D icke brau. Då får ni bara problem :p med social och sånt jävla skit!
så be goood ;) ! Aja nu drar jag igen, tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg.


PUSS PÅ ER SÖTNOOOOOOSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0