TAGGA PLUGG

tjena tjena snyggingar ! Hur mår ni ? Själv mår jag rätt hyffsat bara lite smått irriterad och dem som vet bra för er . Ni som inte vet, inte mina problem. I allafall så har min dag varit okej förutom när Amanda ( inte i klassen utan min kusse)
skulle hälla oboy i mitt hår hon tyckte det var en bra hårfärgning går ju på ett kick! Haha hon är störd och jag blev fett lack på henne men nu skrattar jag åt det, för hon fick platta och fixa mitt hår som tacken haha! Blev as snyggt, ash varför kan jag inte fixa mitt hår så själv? jag kan bara fixa andras hår.. haha. Aja sen ska hon förmodligen klippa mig på Söndag mohah kan ju säga att det behövs som fan DAMN vad mitt hår är slitet det finns verkligen inte ord! Så klippa klippa :D hur mycket som hels eller okej inte hur mycket som helst men en del för jag ska beställa LÖSHÅR :D wihooo! Ska bara
tjäna ihop pengar i helgen nu när jag ändå ska jobba duktig som jag är (a) ' eller hur?!
DUKTIGAST MOHAHA.
Men men tillbaka till min dag som inte slutar än på länge. Jag måste sätta mig och plugga nu till mitt omprov som jag ska ha imorgon japp vissa är inte duktiga som andra i skolan. huhu ;) Så måste fixa mitt G där!
Sen blire utgång med mina brudar ! Som jag älskar mest dåva! LOVE . YA , ps. (L)
Och sedan kanske jag ska slagga hos Alex :) eftersom jag får sovmorgon imon för ska till P.O.L.I.S.E.N ...
Så kanske drar dit jag får helt enkelt se när jag e hemma ikväll,..


TAGGA MIN COOOLA FARMOR!! RAUWR SÄGER BOYSEN DÄR UTE. Lite kåta blev ni allt ;$

Kommentarer
Postat av: anton :P

hahhahahhah xD

2009-05-27 @ 19:52:40
Postat av: Anonym

"jätte kåt" :P

2009-05-27 @ 19:52:58
Postat av: Anonym

FAN VA SEXIG HON VA DÅ :O DE E FAN MIN MORSA ? !!!!!!!

2009-05-27 @ 19:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0