baby baby baby ,



Hej hej sötnosar. Förlåt för dålig uppdatering. Tänkte bara skriva så ni vet att jag lever ;) höhö
som alla nooobs där ute säger :) jeje. Jag lever men inte på ett jävla bra humör alls idag.
Fast det blev lite bättre när jag snackat med Jesper om Alex & vi är vänner igen :)
höhö mer än vänner ;). Han e sjukt snygg, men sorry han är MIN :-D. Kan slänga in en bild på han sen.
Jahapp vad har jag gjort idag? Absolut inte ett skit... Varit hemma för har sjukt ont i halsen har halsfluss :-(
kan inte svälja vatten äns.. Så ska till doktorn snart igen , och sen åka o hämta ut medicin.. Fyfan
har ni haft halsfluss någon gång? medicinen är sjukt äcklig om man tar den flytande så ska ta tabletter denna gången fast jag har sjuk svårt att svälja tabletter ;s men aja då slipper jag den äckliga smaken :) !
Men nu ska jag dra till Alex & glo film å sånt mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0